psikolojik.gen.tr
Psikolojik

Ana Sayfa | Soru Cevaplar | Yeni Makale Ekle | En Son Yapılan Yorumlar









Psikolojik yorumları

Psikolojik Hakkında Yorum Yapılmıştır


birsen

Asagilik kompleksi olupcolmadigimdsn emin degilim, ama cekingen kendini begenmeyen, baskalarii acaba ne der, baskalarinin yaninda gülünc duruma düsmemek icin olaganüstü caba zarf etmeye calisan biriyim. Son zamanlarda fsrk ettim, cevrem gittikce darlasti, hic kimsem yok diyebilirim. Hep insanlari mutlu etmeye calisiyordum ama ben armadigimda kimsenin beni aramadigini fsrk ettim. Bazen baskasinin yaninda ne konus cagimi bilmiyorum ve elimden gelse yolda biriyle gürüsmemek icin yol degistiriyorum. Artik pisikolojim iyice bozuldu. Ne yapabilirim, bu dururum en sonunda beni hangi hallere sokar???

2016-06-26

Kullanıcı oyu: 4,5

kader

18 yaşındayım psikolojim aşırı bozudu insanın sevgili yapması çok mu kötü bişey

2016-06-24

Kullanıcı oyu: 4,5

Banu

Aşırı sinirliyim, gereksiz şeylere haddinden fazla tepki veriyorum, tepki verirken bile ne yapıyorsun diye kendime sormama rağmen engel de olamıyorum. Çocuklarıma bağırmak istemiyorum.

2016-06-23

Kullanıcı oyu: 4,5

İsimsiz

Arkadaşlar Depersonalisazyon hastalığına uğramış biri olarak söyleyebilirim ki ; Çok kötü bir psikolojik vaka.Algının surata kapandığı an mı desek algının deformasyona uğraması mı desek tam olarak bunun tanımını yapmakta zorlandığımız bir hadise.Çok şükür atlattım nasıl mı ?
Şimdi psikotik grubu ilaçları kullanmak istemeyeniniz olabilir ki bu emin olun psikiyatriniz önermişse kullanmalısınız ve iyi bir psikiyatri olmasıda önemli.İlaçları kullandım ve dua ettim akabinde bu hadiseyi yaşarken beyin jimnastiği yaptım kitap okumaktı,yürüyüştü ne bileyim beyne iyi gelen ne kadar şey varsa yaptım.Zorlandım ama geçecekti diye düşündüm beynime bunu telkine ttim.Olumsuz düşündüğüm zamanlarda oldu ama ben bir umut vardır dedim her zaman.Çok şükür şuan gayet iyiyim.Sizlere tavsiyem umitsiz olmayın ve iyi bir psikiyatriye gidip durumunuzu anlatın ve beyin egzersizi yapmayı ihmal etmeyin.

2016-06-21

Kullanıcı oyu: 4,5

ahmet

Ben her şeye çarçabuk sinirleniyorum.bazen kendime ciddi zarar vermeyi duşunuyorum.2 3 gune ainirim sadwce biraz geciyor?sinir hastasimiyim?

2016-06-20

Kullanıcı oyu: 4,5

Beyza

tam bir karmaşa, anca bu kadar anlatılablirdi.

2016-06-18

Kullanıcı oyu: 4,5

Dikkat edin

Selamun aleykum degerlı kardeşler Kuranı kerimde Rabbimiz bize bildirdiği gbi bizler dunya uzerınde yanlız degılız Cinlerde vardır ve bunların muslulanları ve kafir olanları vardır muslumanların ınsanlar ıle ıslerı olmaz lakın kafırler Allahtan uzaklastırmak ıcın elınden gelıenı yaparlar ve ınsanlara musallat olup onları yanlız kaldıklarında ıcınden konusup etkılemeye calısıp yonlendırmeye calısırlar dıkkat edın lutfen..

2016-06-13

Kullanıcı oyu: 4,5

Napcan

Ben tuhaf biriyim yaa bazen 2 kişilikli olduğumu da düşünüyorum ama hepsi güven sorunu bence bende genel olarak beni seven insana kötülük yapmayı seviyorum umursamaz tavırlar sergiliyorum bana sevgi göstermeyen insnların acısını sevdiklerimden çıkarıyorm onlara en zayıf noktalarından vuruyorum onlara ruhsal acı çektirmeyi seviyorum fiziksel olrk kendime acı çektirmeyi seviyorum mesela beni çok seven bi çocuk vr onu tam sevmiyorum seviyomuş gibi yapıyorum ayrılıyorum mesela o bana birsürü mesaj atıyor acı duyduğunu hissediyorum kendimi iyi hissediyorum anneme karşı kötüyüm onu da sevemiyorum bi bozukluk bütün insanlari kin ve nefretim vr ama seviyormuş gibi yapıyorum normalde tam anlamıyla sevdiğim insn yok şu hayatta niye böyle bilmiyorum boşluktayım ölmek tek isteğimm napıucam ben bilmiyorum dine de inanıyorum ama bazen onu da bırakıyorum bomboş hissediyorum kötüyüm

2016-06-13

Kullanıcı oyu: 4,5

mustafa

ben hiç konusmuyorum sadace birisi konusursa konusuyorum ve kendimi anlatamıyorum yani kendimi ifade edemiyorum

2016-06-13

Kullanıcı oyu: 4,5

Pynst

Benim böyle bir nişanlım oldu malesef bütün özellikleri gösteriyor hepsimi evet hepsi 1.çok alıngan 2.çok şüpheci 3.aşırı kinci 4.çok katı ben neşeli biriydim sayesinde o durumumdan eser kalmadı tabi ben bu durumda olduğunu söyllemedim söylesem kabul etmeyecekti aşağılanma horgürlme önemsenmeme gibi sözler duydum devamlı sakin biriydim fakat ilişki sonunda hırçın biri oldum ömründe birini kırmamışken onunla devamlı tartıştım kişiliğim değişti diyebilir ben pes ettim ayrıldım devamlı beni suçluyor ve büyük hakaret etti beddua etti zor Allah yardımcısı olsun

2016-06-12

Kullanıcı oyu: 4,5

Furkan

16 yaşındayım ailem herşeyime karışıp sürekli olumsuz cevaplar veriyor bu şekilde bana davrandıkları için bende derslerime çalışmak yerine daha rahat olmaya çalışdım fakat ailem yeniden herşeyime karışıp zorla ders yaptırmaya yönelttiler bende yapmadım ailemde elimden teknolojik aletlerimi aldı artık bana karşı gelinen tek kelimede evden dışarı çıkıp sigara içiyorum

2016-06-12

Kullanıcı oyu: 4,5

Aker

heyt be korkuyordum bende akıl hastası mı oldum diye de iyiki geldim düzeldim süpersiniz beğendim bu siteyi bilgiler çok iyi thanx u

2016-06-11

Kullanıcı oyu: 4,5

suskun

bendeburdakının çogu var bazen nıye ınsanlara baglı yaşıyosun soguk ol buz gbı ol gbı ıçımden duşunceler geçıyo ses mı duşunce mı bılmıyorum su aralar ınsanları kendımden fena uzaklaştırıyorum ztn 2 senedır kendıme ellerımı çızme gıbı alışkanlıgım var sınırlenınce yapıyorum bayagı kendı kendıme konuşuyorum yolda bı olay oluyo anlatcak kımsem olmuyo anlatıyom fln sızce var mı bende de

2016-06-09

Kullanıcı oyu: 4,5

Atakan

Her şey bir hastanede başladı.. BOşu boşuna 1 ay yatırıldım ve bu hastalığı geçirdim sanırsam Babamda benim kötülüğümü istiyor ona güvenemiyorum benim mutsuz olmam için elinden geleni yapıyor bunu anladığım zamanda iyi davranmaya çalışıyor bana Şu hastalığı atlatayım babam bir numara yapmaz inşallah

2016-06-09

Kullanıcı oyu: 4,5

Psikolojim bozuldu

Sürekli değişik ruh halleri içerisindeyim biraz kıskancım çabuk sinirleniyorum en ufak bir şeyde hüzünlenip kırılıyorum sinir hastası olabilme ihtimalim var mı?

2016-06-07

Kullanıcı oyu: 4,5

Küçükleke

Uzun süredir düşünüyordum sonra kafamda sesler var ve konuşuyorlar. Bazen düşüncelerim manyaklaşıyor basitçe bir şey düşünürken mesela yürümek düşüp ölüyorum ve düşünce beni kontrol ediyor. Birçok kez sesler duydum ve hissettim ama yoktu ve rastgele şeylere mal mal gülüyorum yaşasın

2016-06-07

Kullanıcı oyu: 4,5

BoyDoff

belirtilerin 3-5 tanesi olmaya başladı 1 aydır ilk yada benmi takıntı haline getirdim

2016-06-05

Kullanıcı oyu: 4,5

yiğit

Sanki çarpılıyormuş hissi verir kaygı

2016-06-04

Kullanıcı oyu: 4,5

emir

bende çok çabuk sinirleniyorum ve kendimden korkuyorum karşımdakine zara vericem diye.

2016-05-30

Kullanıcı oyu: 4,5

ayşegül

oğlumun kı arkadaşı narsıstık kişilık bozukluğu olduğunu düşünuyorkı evet davranışları uyuyo birgun bana burnundan sınek çıktığını soyledı kız arkadaşına annem gördu dedı banada kız arkadaşım gördu dedı
çok sık olasada olmayan şeylerı soyluyo . psıkıyatrıye gıdıyo ama neler yapmalıyım

2016-05-29

Kullanıcı oyu: 4,5

Atanur Yıldız

Çok faydalı bir yazı. Elinize sağlık.

2016-05-28

Kullanıcı oyu: 4,5

erol özkoç

eşşimden ayrıldım.çok saldırgan onunla karşılaşmakatan korkuyuorum. panık oluyorum gereksiz yere

2016-05-24

Kullanıcı oyu: 4,5

erol özkoç

aşırı bir iç duygu yoğunlaşamam oldugunda panık atak geliyor.

2016-05-24

Kullanıcı oyu: 4,5

Pelin

kronik astım hastasıyım. ayrıca sinirlerimi de kontrol edemiyorum. Sürekli sinirleniyorum minicik bir olaya bile.Gerekli gereksiz sinirleniyorum. Duvar yumrukluyorum önüme gelen her şeyi fırlatıyorum. Sizce sinir hastası olabilir miyim?

2016-05-23

Kullanıcı oyu: 4,5

acı

Bunlar bende var,ağlama krizleri oluyor bazen annem yalvarıyorum beni burdan göndermesi için ama o hiçkimsemiz yok diyor seni nereye göndereyim diyor bana hep işe git diyor ben işe gitmek istemiyorum ama gitmek zorundayım onu üzmemem lazım

2016-05-22

Kullanıcı oyu: 4,5

Ben

Bazen insanlara yaşamak güzel gelir ama bazende o kadar fecidir ki kalbimiz nasıl hisseder bilemeyiz.
Bir şey olduğunda ölmek isteyebiliriz ama iyi bir sey olduğunda tekrar yaşama sevincimiz geri gelir ama bir şey var ki bu saçma olaylar tekrarlandıkça artık tamamen yaşamaktan vazgeçeriz. Maalesef ki artık yaşamak istemiyorum bir zamanlar ölmekten çok korkuyordum ama şimdi yaşamak bana hicte tatlı gelmiyor. Neden bilmiyorum ama sanırım bunun sebebi derslerim ve çok karışık duygular içerisinde olmam. Ne yazık ki kalbim ağrıyor kendimi hayattan soyutlamak istiyorum. Hep her zaman derslerimde en iyisi ben olmak istiyordum ama artık bunu umursamıyorum çünkü yaşamak istemiyorum. Bilemiyorum ne yapmalıyım ama acayip iğrenç şeyler düşünüyorum ben bir zamanlar Allaha çok bağlıydım beni öyle saçma şeyler kemiriyor ki Allahın varlığından bile şüphe içerisindeyim ama ondan dahada fazla uzaklaşmamak için yinede ondan yardım istiyorum sanırım getçektende delirdim. Onun varlığından şüphe edeceğim aklımın ucundan bile geçmezdi sadece düşündüm düşündükçe düşüncelerim acayip bir hal aldı hala bundan şüphe duyuyorum tamamen ondan vazgeçmekten korkuyorum. Hatta ölümden korkmamamın asıl sebebi onun varlığından şüphe duymak. Şüpheci olmaktan nefret ediyorum feci halde delirmiş olmalıyım.&128514;&128514;&128514;

2016-05-22

Kullanıcı oyu: 4,5

Bilgehan

Merhaba bende gecelri uyurken ya ra karanlik ortamlarda bir yere uzun sure bakinca paronolmal seyler goruyorum bundan nasil kurtulurum

2016-05-21

Kullanıcı oyu: 4,5

NAZ

yusuf ayni bende oyleyim bir cok test yapdim google bula bilirsin sende yap eyer sakica varsa o zaman ailene soyle amma ben hayla soylemedim :( ayni seyleri yasiyoruz sence sizofrenmiyiz?

2016-05-21

Kullanıcı oyu: 4,5

irem

valla ben birini seviyorum oda bunu duydu umursamamalr takmamalar gizli bakmalar daha önceden arkdşdık zaten ama erkeklerin yanına gidince ben bakıyo ama tepki vermiyor yada belli etmiyor bilmiyorum yardım

2016-05-20

Kullanıcı oyu: 4,5

yusuf

Bende hep kendi kendime konuşuyorum .Bazen şizofreni olduğumu zannediyorum fakat tedaviye ihtiyaç olup olmadığı hakkında fikrim yok. Kendime ait bir dünyada sanal kişiler ve varlıklar var yanlız kaldığımda hep onlara. Birçok konuda açıklama. Yapıyorum.onları bu hayattan bilgiler öğretiyorum .hatta hayali eşcinsel sevgilim bile var.bu hayali yeri her zaman içimde taşıyorum annemin haberi var .Kendim yanlız kalarak onlarla birlikte konuşuyor sohbet ediyorum ve oranın nasıl bir yer olduğuma ben belirliyorum mevsimlere. Yerşekillerine insanlara ve kişiliklerine ben karar veriyor onlara bilgi veriyorum

2016-05-20

Kullanıcı oyu: 4,5

NAZ

Ben 15 yasindayim kendimi bildim bileli hep hayali insanlarla konusuyorum ve her gun,her saat, her dakika konusuyorum bazen oyle oluyoki onlarla konusmak icin yanliz bi koseye cekilib konusmaya basliyorum bi aar sizofren oldugumu zan etdim bilmiyorum ola bilirim amma aneme bunu soylemiyorum korkuyorum aslinda belkide hastaysam diye bi kilinike yatmak istemiyorum korkuyorum bir yil bundan once depresyonda gibiydim her seye kirilir ve her seye uzulurdum bu yil oyle diyilim .Korkdugum tek sey konusdugum kisiyi ve hayalerimi kayb etmek. tesekur ederim admin boyle bi site acdigin icin yardimci ola bilirmisiniz?

2016-05-19

Kullanıcı oyu: 4,5

nur

merhaba ben kenid kendime konusuyorum ve sanki icimde benden baka biri daha varmis kendimi bildim bileli konusuyorum onlarla ve hep bana yol gosteriyolar sizce bi hastaligim varmidir?

2016-05-19

Kullanıcı oyu: 4,5

can

ve ya paranoid sizofren ? hepsi bana oluyor anlayamiyorum:(

2016-05-18

Kullanıcı oyu: 4,5

Şener

Ben paranoid şizofreniydim . Dünya benim etrafımda dönüyor insanlar düşüncelerimi okuyabiliyor gibi geliyodu çok zor zamanlar geçirdim ama şuan düzeldim ilaçta kullanmadım. Umudunuzu kesmeyin. Hiçbir hastalık sonsuza kadar sürmez.

2016-05-16

Kullanıcı oyu: 4,5

memet

ben hergün evdeyim odam her gün kendi kendimi Konuşuyom Bilgisayardan bir filim veya dizi izledigim de Hoşuma Giden sesi ve Hareketi Yapıyom :D

2016-05-15

Kullanıcı oyu: 4,5

sultan

Önce bir mezarlığa gidin ve orda bir saat kalın. Degermi? Diye sorun ve cavaplayın. Tiroit ve şekerinize baktırın. Arkadaşlarınızı arayın. Siz ararsanız sizide ararlar.insanlar sözüne sadık zırvalayıp durmayan az konuşan saygılı üstu başı temiz ve bakımlı güleryüzlu çirkin espiri yapmayan kişilerle birlikte olmaktkn hoşlanır. Buna dikkat edin. Çevrenizle ilgilenin sizinle i
Lgilenirler ve kafanız dağılır boş kuruntulardan kurtulirsunuz.her lafın ardında mana aramayın olgun olun.hayat güzel. Psikolojisi bozuk kişilerden uzak durun. Ben gibi ailenizden kurtulmak adına bir manyakla evlenmeyın. Cok uzun flort edin. Falso hareketleri görmezden gelmeyin.alaysı gülme küçuk görme eleştirip durma vs davranışları asla affetmeyin defedip gidin.

2016-05-15

Kullanıcı oyu: 4,5

serenaya cevap

O arkadaslarin en kisa zamanda bir cocuk yapar sonra bosanirlar. Sen uyarmissin ama uyariyi almaz senin cekemedigini yada paronayak odugunu soylerler. Birak ne halleri varsa gorsunler

2016-05-15

Kullanıcı oyu: 4,5

isimsiz

Hocam ben seker hastasi olunca esim yemedigi seyleri yer oldu.ornek senelerce sevmedigi petek bali aliyor birde dolaba koydurmuyor masanin ustunde durmasini istiyor yerkende ses cikariyor.cildircam.cocuk cuma aksami dogmustu. Hayir saliydi diyor annem katrdesim teyit ettigi halde inanmiyor. Bilgisayardan hesapladimbak cumaymis dedim sinirden deliye dondu ve bagirarar kendini haklı cikardi. Boyle yuzlerce ornegim var. Cozumu varmi bunun. Cok tesekkurler.

2016-05-15

Kullanıcı oyu: 4,5

şengül

eşim yapmam dediği şeyleri hep yapıyor mesela beni birkere aldattı bidaha yapmam dedi ve yaptı borç yapar bana sormaz ama ödeyemez ödemesi bana kalır sonra yine bişey alır yine aynı şey oluryıllardır böyle ilgi göstermez çocuklarına bana sevgi göstermez herşeyi dalgaya vurur umursamaz bana yardım edin kocamın nesi var

2016-05-13

Kullanıcı oyu: 4,5

yasin

asosyal insanlar kimseye yalan söylemez ve kimseyi aldatmaz ayrıca çok büyük sorumlulukları üstlenirler

2016-05-12

Kullanıcı oyu: 4,5

Senem

Esimde Bacak ağrısi oluyo arada,yürürken durma ihtiyacı duyuyor. Alkol alıyo. Alkole bağlı olabilirmi. Sinirucu iltihabi tedavi oldu geçen yıl. Yine ağrıları var

2016-05-10

Kullanıcı oyu: 4,5

imeral

güzel olmuş ama gurur duymakta kelimesini açıklarken gurur kelimesinin kullanımı olmamış.
şöyle gibi olmuş;
üzüntü:Üzüntülü olmak :D

2016-05-10

Kullanıcı oyu: 4,5

alev

Ben birine asik oldum ama evli surekli baktim ve oda bana bakti sonra ben faceden mesaj gonderdim karisiyla birlikte bakti karisida beni tehtitt etti sonra yine bana umit verip tekrar bakiyor

2016-05-10

Kullanıcı oyu: 4,5

Nefret kızı

BENİM KARDEŞİME BİRİSİ SOSYOPAT OLDUĞUNJ SÖLYEYİNCE KIZI DÖVMÜŞTÜ VE HİÇ PİŞMANLIK DUYMAMIŞTI

2016-05-03

Kullanıcı oyu: 4,5

seval şahin

benim takıntılarım var bunlara engel olamıyorum bazen bana çok saçma geliyor fakat degiştirmek elimde olmuyo bu bende 3-4seneden beri oluyor bu düşüncelerim yüzünden ders çalışmak için zaman bulamıyorum

2016-05-02

Kullanıcı oyu: 4,5

adı yok

15 yaşındayım neredeyse kendimi bildim bileli sinir krizi geçiriyorum özellikle kavgada, tartışma da falan istemeden ağzımdan kötü şeyler çıkabiliyor insanları kırdıkça ve bu hastalığım geçmedikçe çok üzülüyorum bu hastalık yüzünden kendimi kaybediyorum ve gerçekten hayatım değişti

2016-05-02

Kullanıcı oyu: 4,5

yosun

Son 1 yıldır çok duygusalım kim ne derse desin hemen gözlerim doluyor ağlıyorum bazen ufakta olsa kendime zararlar veriyorum ve kendime zarar verdikçe bu hoşuma gidiyor. Çocukluğumdan beri çoğu şeyden korkuyorum bazen aynada yüzümü değişik şekillerde bile görebiliyorum ya da kelebek,karınca gibi ufacık hayvanlardan bile korkuyorum. Son birkaç yıldır hergün her yerim ağrıyor sanki her yerimde kanser varmış gibi hissediyorum. Sürekli mutsuzum insanlarla iletişim kurmayı sevmiyorum zaten biraz konuştuğumda da çok heyecanlanıyorum elim ayağım titriyor. Kendimi genelde odama kapatıyorum fakat geceleri de çok korkuyorum ama dışarı da çıkmak istemiyorum. Son 1 ay gibi bir süreçtir halisülasyonlar görüyorum ve sesler duyuyorum ve sürekli birşey tarafından izlendiğimi hissediyorum. Ailem rahatsızlıklarımı umursamıyor her zamanki halin diyerek beni geçiştiriyor. Her gün araştırarak yeni bir hastalığım olduğunu öğreniyorum (ki gerçek olup olmadıklarını bile bilmiyorum) ve her gün daha da kötüye gittiğimi, çöktüğümü, çürüdüğümü hissediyorum. Ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum.

2016-04-29

Kullanıcı oyu: 4,5

Yardımcı

Değerli kardeşlerim öncelikle hiç bir hastalığın çözümsüz olmadığını bilmenizle işe başlayalım. Muhakkak çareniz bir yerde ve onu arayıp bulacaksınız. Kendi kendinize konuşma hissinizi veya bu davranışınızı farkettiğinizde ellerinizi açın ve konuşmaya dua şeklinde devam edin. Ya da kendi kendinize konuşmaya devam etseniz bile Allahın sizi duyduğunu ve gördüğünü ve size cevap verdiğini düşünerek bunu yapın. Yalnız kalmamaya çalışın. Evde yalnız yaşıyorsanız kendinize bir ev arkadaşı bulun. Olabildiğince insanlarla konuşun. Bu türden sıkıntıları olan kişiler tanıyorsanız grup halinde birbirinize durumu anlatıp birbirinize fikirler verebilir ve birbirinize destek olabilirsiniz. Ayna karşısında uzun zaman konuşuyorsanız, iç sesiniz hiç susmuyorsa, buna eşlik eden kötü rüyalar varsa (sürekli düşmek, uçmak, merdiven inip çıkmak, kedi köpek fare yılan vs görmek, ölüler görmek vs. gibi) derhal namaz kılmaya ve korunma dualarınızı sabah, akşam ve yatmadan önce etmeye başlamalısınız. Sabır, namaz ve dua ile yavaş yavaş iyileşeceksiniz inşallah.. Allah hepinizin yardımcısı olsun (amin)

2016-04-29

Kullanıcı oyu: 4,5

ismimi vermek istemiyorum

yakın bi arkadaşım tarafından farkettim ve ailemin bana söylediği kadarıyla daha öncesindede bu tarz bi olaylar yaşadığımı fakat çok ciddi olmadığını söylemişlerdi... birden dalıp gidiyormuş gibi hissediyorum fakat daha öncesinde hatırladığım konumda bulamıyorum kendimi... genellikle benim hakkımda kesinlikle doğru bildikleri hatta beraber yaşadığımız oalyları anlatırken içinde olan olayları gerçekten olmuşcasına anlattığımı söyleyen arkadaşlarım oldu... duygu değişimlerini kendim farkedebiliorum... birden öfkenlenirken pamuk şekeri gibi biri olabiliyorum... ve bunların 1 aydır bu şekilde olduğunu söyleyen yakın bir arkadaşım var...

2016-04-29

Kullanıcı oyu: 4,5

ilayda acar

bazen insanlarda kötü etkenlere neden olabilir

2016-04-28

Kullanıcı oyu: 4,5
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |

 














Gizlilik İlkeleri | Güvenlik İlkeleri | İletişim | Site Haritası | Yardım Forumları

Psikolojik, Sitede yer alan grafiklerin tüm hakları saklıdır. Kopyalayanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Sitede yer alan bilgiler sadece bilgilendirme amaçlı olup, kullanımına, uygulanmasına, satın alınmasına, delil gösterilmesine veya tavsiye edilmesine aracılık etmez. Sitemizdeki bilgiler, hiç bir zaman kesin bilgi kaynağı olmayıp, kullanıcılar tarafından eklenmiştir veya yorumlanmıştır. buradaki bilgiler sitemizin asıl görüşlerini içermeyebileceği gibi hiçbir taahhüt ve tavsiye yerine de geçmez.

Haziran - 2017